گرمکار ۱.۲۳۴۴

فولاد ابزار ۱.۲۳۴۴ از دسته فولادهای آلیاژی گرمکار بوده که با نام های فولاد H13 و فولاد SKD61 و همچنین با مشخصه X40CrMoV5-1 در صنعت معروف می باشد. فولاد ۱.۲۳۴۴ با خاصیت مقاومت به ضربه بالا، خواص استحکامی گرم عالی به همراه سختی پذیری در هوا، با امکان خنک کاری حین کار با آب را دارا می باشد.

برای آنیل کاری فولاد ۲۳۴۴ می بایست آن را به مدت ۲ ساعت در دمای ۷۵۰ الی ۸۰۰ درجه سانتیگراد نگهداری کرد و سپس آن را در کوره به سرعت ۱۰ الی ۲۰ درجه بر ساعت تا دمای ۶۰۰ درجه سانتیگراد سرد کرد. H13 نام دیگر این فولاد در استاندارد AISI آمریکا است که بسیاری آن را با این نام میشناسند.

فولاد های سردکار در دمای ۳۱۶ درجه سانتی گراد نرم میشوند و استحکام خود را از دست میدهند از این رو در صنایع برای استفاده فولاد در دمای بالا از فولاد گرمکار استفاده میشود. از فولاد گرمکار در دمای بسیار بالا استفاده میشود.

استانداردهای دیگر فولاد گرمکار ۲۳۴۴

از نام های دیگر آن میتوان به H13 در استاندارد AISI آمریکا و در استاندارد دین X40CrMoV5-1 شناخته میشود. در استاندارد بوهلر قدیم US ultra 2، در بوهلر جدید فولاد W302، در روشلینگ RDC 2V و در ASSAB با شناسه ۸۴۰۷ این فولاد را میشناسند. سایر استاندارد ها و کارخانه جات با نام های دیگر تولید میکنند که میتوان به کارخانه Aubert and dubart شهر مونیخ آلمان با نام SMV 4، کارخانه cogne دوسلدورف آلمان با نام UD 14، کارخانه Krupp آلمان با نام Krupp 2344 و کارخانه Promundo شهر دوسلدورف آلمان با نام  Protool 2344 اشاره کرد.

موجودی میلگرد گرمکار ۲۳۴۴

نام فولادقطرهاقیمتتأمین کننده
میلگرد گرمکار ۲۳۴۴قطر ۱۰mm الی ۷۰۰mmچین
میلگرد گرمکار ۲۳۴۴قطر ۲۰mm الی ۴۰۰mmDSS اوکراین
میلگرد گرمکار ۲۳۴۴قطر ۱۰mm الی ۴۰۰mmآلمان
میلگرد گرمکار ۲۳۴۴قطر ۱۰mm الی ۴۰۰mmایران (اصفهان – اسفراین)
میلگرد گرمکار ۲۳۴۴قطر ۳۰mm الی ۲۰۰mmایران (یزد)
میلگرد گرمکار ۲۳۴۴قطر ۱۳۰mm الی ۷۶۰mmPoldi

 قیمت فولاد ۱.۲۳۴۴

به علت نوسانات بازار برای اطلاع از قیمت فولاد ۱.۲۳۴۴ با شماره های درج شده تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

 

مشخصات فولاد ۱.۲۳۴۴ چین قطر ۱۷۰

فولاد آلیاژی ۱.۲۳۴۴ یا فولاد H13 ، فولاد در دمای ۷۵۰ تا ۸۰۰ درجه سانتی گراد نیز مقاومت دارند و در قطر ۲۰ الی ۳۰۰ میلیمتر تولید و عرضه می گردند.

از دیگر مشخصات فولاد گرمکار ۲۳۴۴ چین قطر ۱۷۰ می توان به مقاومت بالا به ضربه، سختی پذیری بالا ، امکان خنک کاری حین کار با آب می باشد.

کاربرد فولاد ۱.۲۳۴۴ قطر ۱۷۰ چین

از آنجا که شرایط ساخت آن حرارت و فشار بالا است، غالب کاربرد فولاد گرمکار ۱.۲۳۴۴ قطر ۱۷۰ در شاخه ریخته گری تحت فشار می باشد. مثل ساخت قالب های آهنگری و ریخته گری تحت فشار ، تیغه های برش داغ، تجهیزات اکستروژن داغ، ابزارها و قالب های مورد استفاده برای تولید قطعات توخالی.

قیمت فولاد ۱.۲۳۴۴ قطر ۱۷۰ چین

شما می توانید به صورت روزانه قیمت انواع فولاد مانند قیمت فولاد عملیاتی حرارت پذیر، فولاد آلیاژی، ابزاری سردکار، قیمت فولاد خشکه هوایی و …. را در سایت کلید فولاد مشاهده نمایید.

نحوه خرید فولاد ۱.۲۳۴۴ قطر ۱۷۰ چین

فولاد گرمکار ۲۳۴۴ چین را با نام فولاد SKD61 و مشخصه X40CrMo75-1 این نیز در بازار می شناسند. در صورت نیاز به خرید فولاد گرمکار ۱.۲۳۴۴ قطر ۱۷۰ ، ابتدا می توانید از کارشناسان کلید فولاد ، مشاوره و استعلام قیمت فولاد ۲۳۴۴ قطر ۱۷۰ را دریافت نمایید و یا به صورت روزانه، قیمت فولاد گرمکار ۱.۲۳۴۴ را در سایت کلید فولاد بررسی نمایید و جهت سفارش با شماره های شرکت تماس حاصل نمایید.

    مشاوره تلفنی